Wieści z Biura Jarmarku Tumskiego

Zbliża się wielkimi krokami jedna z największych imprez kolekcjonerskich w kraju. Ujawniamy pierwsze informacje dotyczące XIII edycji Jarmarku Tumskiego. Kiedy spotkamy się na ulicach Starego Miasta w Płocku i od kiedy wystawcy mogą przesyłać swoje zgłoszenia?

Trzynasta edycja Jarmarku Tumskiego odbędzie się w dniach 4 – 6 czerwca. Jak co roku, od 1 lutego w naszej siedzibie przy Jakubowskiego 10, pracę rozpoczyna Biuro Jarmarku Tumskiego.

Od tego dnia rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do udziału w Jarmarku Tumskim. Biuro Jarmarku będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 15. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w godzinach pracy Biura Jarmarku, pod numerem tel: 24 24 366 43 50.

Karty zgłoszeniowe, Regulamin XIII Jarmarku Tumskiego oraz cennik dostępne są na oficjalnej stronie imprezy www.jarmarktumski.plock.eu, w zakładce „REGULAMIN” oraz „ZGŁOSZENIA”.
Wypełnione karty można przesyłać:

  • na adres Biura Jarmarku Tumskiego pocztą
  • na adres e-mail biuro@jarmarktumski.eu 
  • faksem na numer 24 366 00 54.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 30 kwietnia.

Czytając regulamin prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na zapisy (5.1-5.3) dotyczące siły wyższej i decyzji administracyjnych, w tym dotyczących pandemii COVID-19.

Ze względu na zdrowie wystawców i uczestników, bezpośrednio przed imprezą zamieścimy na oficjalnej stronie Jarmarku aktualne wytyczne dotyczące zasad bezpieczeństwa i wymogi sanitarne, jakie musi spełnić Wystawca biorących udział w XIII Jarmarku Tumskim.

Zapraszamy do Płocka na XIII edycję Jarmarku Tumskiego. Więcej informacji już wkrótce na oficjalnej stronie Jarmarku Tumskiego oraz w mediach społecznościowych Jarmarku i Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki.

0

Start typing and press Enter to search